من از نبود تو پرو به این کلافگی دچار مترسک رها شده میون چوبه های دار نگاه بی تفاوتت به حجم سرد چشم من جنون مشت و آیینه قبول میکنم بزن قبول میکنم بزن , قبول میکنم بزن
سکوت میکنم که این سکوت منطقی تره که الکل نگاه تو یواش داره میپره
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و چهارم اسفند ۱۳۹۵ساعت 21:21 توسط h.h |